9 Mart 2008 Pazar

Mahzuni #1



Aşık Mahzuni Şerif hakkında birşeyler yaamak istedim ama başaramadım. Nereden başlayacağımı, ne anlatacağımı bilemedim. Sonra işin kolayı var dedim bir türküsünü yazayım buraya birde link atayım bari hizmet yerine geçsin.

Defol git benim yurdumdan
Amerika katil katil
Yıllardır bizi bitirdin
Amerika katil katil


Tuz diye yutturur buzu
Katil düştük kuzu kuzu
Dünyanın en namussuzu
Amerika katil katil

Devleti devlete çatan
It gibi pusuda yatan
Kan döktüren, silah satan
Amerika katil katil

Japonya'yı yiyen velet
Dünyadaki tek Melanet
İki yüzlü kahpe devlet
Amerika katil katil


Insan alçak sarısı
Küstü dünyanın yarısı
Vietnam'ın pis kanlısı
Amerika katil katil

Bunca milletlere yazık
Sömürülmüş bağrı ezik
Seni sevenin Sütü bozuk
Amerika katil katil

Mahzuni der türk milleti
Çıksın gitsin elin it'i
Demedim mi bu bunlar kötü
Amerika katil katil

Hiç yorum yok: